Hvad synes andre om os?
Ligesom vi måler på andre virksomheder, måler vi også på os selv. Nedenfor kan du se vores loyalitetsscore indekseret på en skala fra 0-100. Scoren baserer sig på spørgsmålet: “Hvor sandsynligt er det, at du ville anbefale Innometric til kolleger eller samarbejdspartnere?”
En anden populær måde, at rapportere Loyalitet på er NPS (Net Promoter Score). Vores NPS er: 100%
Det er vores klare målsætning i vores arbejde, at alle vores opgaver skal afføde et tilsvarende tilfredsheds-/loyalitetsniveau for vores samarbejdspartnere.
Hvad siger vores tal om os?
Når man skal vælge en samarbejdspartner ud fra et langsigtet perspektiv skal virksomhedens regnskab helst afspejle, at der er netop er gode muligheder for et langsigtet samarbejde. Nedenfor kan du se nogle af vores nøgletal, så kan du selv vurdere om vi er en langsigtet samarbejdspartner i dine øjne.
Indtjening og resultat
Dækningsgrad: 78,9%Udtrykker hvor meget bruttoavancen udgør af omsætningen. Overskudsgrad: 44,7%Udtrykker hvor meget virksomheden tjener på den primære aktivitet, for hver krone der er omsat. |
Afkastningsgrad : 12,2%Udtrykker hvor stor den samlede kapitals afkast er gennem den primære aktivitet. Kapacitetsgrad: 2,2Udtrykker hvor mange gange dækningsbidraget dækker kapacitetsomkostningerne. |
Likviditet og Soliditet
Likviditetsgrad: 864%Udtrykker virksomhedens evne til at honorere de umiddelbare gældskrav. Soliditetsgrad: 85,8%Udtrykker hvor stor en del af den anvendte kapital, der er fremkommet ved egenfinansiering. |
Egenkapitalsforrentning : 15,5%Udtrykker hvor meget ejernes formue i virksomheden bliver forrentet med. Sikkerhedsmargin: 55%Udtrykker hvor meget periodens omsætning overstiger nulpunktsomsætningen. |
Indre værdi : 1.584Udtrykker hvor meget 100 kroner i indskudt selskabskapital er værd. Levetid uden indkomst: 2367Udtrykker hvor mange dage selskabet kan betale faste omkostninger uden ydderligere indkomst. |